دکتر بهزاد فرخی

مهم ترین و ضروری ترین اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه

آمادگی-قبل-از-جراحی-پروتز-سینه

اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه یکی از مهم ترین سوالات افرادی است که می خواهند اقدام به پروتز سینه نمایند. جراحی پروتز سینه، یکی از عمل‌های زیبایی است که تأثیرات مثبت بسیار زیادی را در بین بانوان ایجاد کرده است. معمولاً بانوانی که سینه‌های آن‌ها کوچک است و یا سینه‌های آن‌ها تقارن لازم را ندارند، افراد مناسبی جهت جراحی پروتز سینه هستند. همچنین بانوانی که سینه‌های آن‌ها به حالت بد فرم می‌باشد و یا نقص‌هایی در سینه خود دارند، توصیه می‌شود که از جراحی پروتز سینه استفاده کنند، و نواقصات و ایرادات موجود را با کمترین عوارض رفع کنند.

برای مشاوره رایگان جراحی پروتز سینه با دکتر بهزاد فرخی فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مشاوره-با-دکتر-بهزاد-فرخی
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
فرم‌ با موفقیت ثبت شد!
خطایی رخ داده است. لطفا همه موارد را بررسی و مجددا امتحان کنید.

اهمیت آمادگی قبل از جراحی پروتز سینه

امروزه جراحی پروتز سینه به یکی از عمل‌های زیبای پرطرفدار تبدیل شده است و علت محبوبیت این نوع عمل، میزان اثر گذاری بیشتر آن بر روی تناسب اندام و زیبایی سینه می‌باشد. همچنین این نوع جراحی ماندگاری بسیار بالایی دارد. برای این‌که بتوان از این نوع عمل نتیجه دلخواه را دریافت کرد، بهتر است که پزشکی انتخاب شود که مهارت لازم را داشته باشد و بتواند پروتز سینه را در محل دقیق خود جایگذاری کند. از جمله قسمت‌هایی که می‌توان پروتز سینه را در آن جا قرارداد مربوط به نوک سینه، زیر بغل و قسمت اطراف سینه می‌باشد.

با توجه به حساسیت این امر بهتر است که توصیه‌ها و اقداماتی که پزشک آن‌ها را در جلسات مشاوره قبل از عمل به بیماران ارائه داده را رعایت کرد که بتوان نتیجه دلخواه رسید. در ادامه به مهم ترین اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه می پردازیم.

اقدامات-قبل-از-جراحی-پروتز-سینه

اقدامات مهم قبل از انجام پروتز سینه

 در هر عمل زیبایی باید اقدامات لازم را قبل از انجام عمل، به درستی انجام داد؛ پروتز سینه هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. همان گونه که بیان شد، در انجام این نوع عمل جراحی نیاز است که یک سری اقدامات و دستورات مراقبتی را قبل از جایگذاری پروتز سینه به درستی انجام داد تا بدین طریق توانست به نتایج بهینه آن دسترسی حاصل کرد.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از جراحی باید به آن توجه کرد، این است که باید یک جراح چیره دست و با مهارت بالا را انتخاب کرد، تا بتواند در جلسات مشاوره در رابطه با اقداماتی که نیاز است که قبل از انجام پروتز سینه آن‌ها را رعایت کرد، توضیحاتی ارائه دهد. در نتیجه انتخاب بهترین جراح پروتز سینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین پزشک متخصص در جلسات مشاوره  باید از میزان انتظاراتی که فرد از نتیجه پروتز دارد، اطلاعاتی به دست آورد.

جلسات مشاوره قبل از پروتز سینه

 پزشک متخصص باید، اطلاعات لازم را از بیمار در رابطه با شرایط جسمانی او دریافت کند. همچنین باید اقداماتی که نیاز است بیمار آن‌ها را رعایت کند به بیماران ارائه دهد. علاوه بر آن پزشک در جلسه‌های مشاوره باید میزان انتظاراتی که بیمار از نتیجه جراحی دارد، را اطلاع یابد. علاوه بر آن باید شرایطی مثل ابعاد قفسه سینه وضعیت بدنی فرد را جویا شود. در چنین جلساتی پزشک باید در رابطه با محل برش و محل قرار دادن پروتز سینه با بیماران صحبت کند.

مشاوره-قبل-از-پروتز-سینه

البته باید توجه کرد که در صورتی که سابقه سرطان سینه در نزدیکان درجه یک بیمار، وجود داشته باشد حتماً در این جلسات باید آن را به پزشک اطلاع داد.

یکی از نکات مثبتی که این جلسات دارد، این است که بیماران باید در صورت مبتلا بودن به بیماری‌های زمینه‌ای مثل آسم، بیماری‌های قلبی و عروقی و کبدی پزشک را مطلع نمایند؛ زیرا برخی بیماری‌های وجود دارد که از انجام پروتز ممانعت به عمل می‌آورند. در صورتی که قبلاً سابقه پروتز سینه را داشتید باید پزشک را از آن مطلع کنید.

انجام ماموگرافی یا سونوگرافی قبل از پروتز سینه

بهتر هست که قبل از انجام پروتز سینه در افراد بالای ۳۰ سال یک سونوگرافی و یا ماموگرافی برای بررسی نسج سینه به عنوان بررسی پایه انجام شود . و بعد از انجام پروتز نیز لازم هست هر ۳ سال یک MRI از سینه برای بررسی عوارض احتمالی انجام شود .

ماموگرافی-قبل-از-پروتز-سینه

سایر اقدامات قبل از پروتز سینه

جراحی پروتز سینه عملی بی خطر است و با رعایت اقدامات قبل و بعد از عمل عوارض جراحی پروتز سینه به حداق می رسد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که اقدامات لازم را قبلاً از عمل به نحو احسن انجام داد. این اقدامات عبارت است از:

  • حتماً باید قبل از پروتز سینه تست حاملگی انجام داد؛ زیرا در صورتی که باردار بود، انجام پروتز غیر ممکن می‌باشد و بعد از بارداری باید نسبت به پروتز اقدام کرد.
  • عکس‌ها و آزمایشاتی که پزشک

آن‌ها را نوشته، باید انجام داد و نتیجه آن را به پزشک و جراح خود ارائه داد.

  • بهتر است در رابطه با محل جایگذاری پروتز سینه، همچنین در رابطه با محل برش و نحوه برش با پزشک صحبت کرد و اطلاعات لازم را به دست آورد؛ زیرا پروتز سینه شامل برش‌های متفاوتی است که علاوه بر نظر پزشک به نظر بیمار هم وابسته می‌باشد.
  • بهتر است ۸ ساعت قبل از انجام پروتز از مصرف خوراکی و نوشیدنی پرهیز کرد. به عبارتی باید ناشتا بود.
  • شب قبل از انجام پروتز بهتر است استحمام انجام داد؛ چون تا چند روز بعد از جراحی دوش گرفتن ممنوع می‌باشد.
  • بهتر است از مصرف داروهای ضد التهاب و داروهایی مثل آسپرین و داروهایی که باعث انعقاد خون می‌شود پرهیز کرد.
  • باید دو هفته قبل از عمل از مصرف کردن مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کرد.

اقدامات روز جراحی

 یکسری اقدامات وجود دارد که باید آنها را در روز جراحی رعایت کرد که عبارت است از:

  • استفاده از صابون و آب در زمان دوش گرفتن؛ در زمان دوش گرفتن باید از مصرف لوسیون بدن و مواد آرایشی بر روی مو پرهیز کرد.
  • داروی فشارخون که پزشک تجویز کرده را باید مصرف کرد.
  • نباید هیچ داروی دیابتی استفاده کرد.
  • باید دندان‌های خود را مسواک زدن زد البته نباید آب نوشید.
  • باید در روز عمل لنزهای خود را برداشت و در صورتی که نیاز بود از عینک استفاده کرد.
  • در صورتی که پزشک داروهای ضد درد تجویز کرده باید آن را به همراه خود داشت.
  • باید در ساعت معین به بیمارستان مراجعه کرد؛ زیرا آمادگی‌هایی وجود دارد که باید قبل از عمل آن‌ها را باید انجام داد. انجام این اقدامات حدود دو ساعت زمان می‌برد.
  • بهتر است که قبل از جراحی خود را از هیجان و استرس دور کرد. زیرا استرس باعث می‌شود که نتوان در اتاق عمل آرامش خود را حفظ کرد.

نتیجه گیری

عمل پروتز سینه جزء عمل‌های بی خطر می‌باشد و عوارض چندانی ندارد. باید تلاش خود را جهت بکارگیری عمل مناسب انجام داد. مثلاً باید تحقیقات لازم در رابطه با پیدا کردن یک دکتر خوب انجام داد. از بهترین پزشکانی که در این زمینه می‌تواند، بیماران را یاری دهد دکتر فرخی است، که با به کارگیری تمام تلاش خود بیشتر بیماران را با کمترین عوارض جراحی می‌کند.

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی با ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند. دکتر فرخی در سال ۱۳۶۴ از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال ۱۳۷۴ رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید. در سال ۱۳۸۴ دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را به پایان رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *