دکتر بهزاد فرخی

جراحی لیفت ران به همراه عکس نمونه کار

افتادگی پوست ران بعد از لاغری و کاهش وزن ظاهر خوبی ندارد. اگر راهی برای لیفت ران وجود داشته باشد می تواند زیبایی اندام را به شما بازگرداند . جراحی زیبایی لیفت ران یکی از روش هایی است که می تواند آسیب ها و افتادگی های ناشی از کاهش وزن و یا لاغری پاها را به شما هدیه دهد.

معمولا افتادگی پوست در ناحیه داخل ران مشاهده می شود. زیرا این ناحیه الاستیسیته کمتری نسبت به سایر قسمت های پاها دارد، لیفت ران می تواند با کشیدن پوست و از بین بردن چربی های اضافی اطراف همراه باشد. با جراحی لیفت ران پوست ناحیه ران شل شده و افتاده را که در حالت عادی باید کشیده و صاف باشد و هیچ گونه افتادگی نداشته باشد را اصلاح نموده و باعث زیبایی این ناحیه می شود.

جراحی لیفت ران

برای دریافت مشاوره با دکتر بهزاد فرخی فرم زیر را پر کنید تا در کمتر از 24 ساعت با شما تماس بگیریم. 👇

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
اطلاعات شما ثبت نشد! مجدد تلاش کنید.

جراحی لیفت ران چگونه انجام می شود؟

برای انجام این جراحی با توجه به میزان افتادگی پوست و شل بودن ران تصمیم گیری خواهد شد . به طور کلی جراحی لیفت ران به دو شکل قابل انجام است :
1- مینی لیفت یا جراحی با اسکار کوچک و کوتاه
2- لیفت کامل یا جراحی با ایجاد اسکار عمودی و بزرگ

در جراحی مینی لیفت ران با استفاده از یک برش افقی روی کشاله ران افتادگی پوست از بین می رود. این برش که در قسمت یک سوم ران زده می شود بعد از بخیه زدن ناحیه، ران را فرم دهی کرده و پوست اضافه آن از بین می رود.
در جراحی لیفت کامل نیاز به ایجاد برش به صورت عمودی در طول ران است، این برش برای افرادی مناسب است که افتادگی سرتاسر ران را در برگرفته باشد و امکان جبران ضایعه با برش های کوچک فراهم نباشد.

اسکار عمودی سبب بهبود شل شدگی و رفع افتادگی کل قسمت داخلی ران تا زانوها می شود. در تکنیک اسکار عمودی حجم پوست اضافی برداشته شده، در مقایسه با تکنیک اسکار کوتاه بیش تر است. بعد از ایجاد برش در ران ها در هر دو روش، استفاده از یک دستگاه ساکشن مورد نیاز است تا بتواند چربی های زیر پوست را از بین برده و فرم بهتری به ران ها بدهد، در نهایت با جراحی لیفت ران می توان به صورت هم زمان از سایز ران ها نیز کاهش داد.

اقدامات قبل از جراحی لیفت ران

قبل از انجام این جراحی باید از کشیدن سیگار و دخانیات خودداری نمایید . به یاد داشته باشید که انتظارات خود را با جراح در میان بگذارید و اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید ایشان را در جریان بگذارید.

اقدامات بعد از جراحی زیبایی ران

بعد از عمل زیبایی ران ها می توانید فعالیت های روزانه ی خود را آغاز نمایید اما در روزهای ابتدایی نیاز به استراحت و انجام کارهای سبک خواهید داشت . همچنین نیاز است تا از توالت فرنگی استفاده کنید زیرا بخیه های ایجاد شده بسیار حساس هستند و باید از آن ها به خوبی مراقبت شود.

دوش گرفتن بعد از جراحی مانعی ندارد اما برای شستشوی نواحی برش خورده از شویده های مخصوص استفاده نمایید و از کشیدن لیف به این ناحیه تا زمانی که بخیه ها به خوبی جذب نشده اند خودداری نمایید. بعد از استحمام به خوبی با سشوار آن را خشک نمایید تا رطوبت باقی نماند. نقاهت این جراحی حدود یک هفته است و بعد از هفته ی چهارم می توانید کلیه فعالیت های قبل از جراحی را از سر بگیرد.

جراحی لیفت ران برای چه کسانی مناسب است ؟

چه کسانی می توانند جراحی بالاکشیدن ران ها را انجام دهند ؟ پیشنهاد دکتر بهزاد فرخی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در این خصوص چیست؟

به طور کلی این جراحی برای افرادی کناسب است که با کاهش وزن های بسیار بالایی همراه بوده اند، در واقع افرادی که دچار اضافه وزن زیاد هستند با تجمع چربی در نواحی ران، پوست را وادار به کشیدگی می نمایند و بعد از کاهش وزن شاهد شل شدن و افتادگی پوست خواهند بود. این جراحی مانند جراحی پیشانی و ابرو محدودیت سنی ندارد اما فرد متقاضی باید سالم و بدون مشکل خاصی باشد و آزمایشات لازم پیش از جراحی را انجام دهند.

آیا در جراحی لیفت ران جای بخیه ها باقی می ماند ؟

بله، در هر جراحی جای بخیه و برش های ایجاد شده نمایان خواهد بود حتی در جراحی  زیبایی بینی که بر روی چهره ایجاد خواهد شد. اما با توجه به تخصص وتبحر جراح می توان این اطمینان را به بیمار داد که بخیه ها و برش ها به قدری تخصصی خواهند بود که در کمترین حالت ممکن پدیدار شوند. البته استفاده از کرم ها و پمادهای بعد از جراحی کمک بسیار بزرگی به زخم های ایجاد شده دارند. البته روش های درمانی دیگر مانند لیزر نیز می تواند جای بخیه را از بین ببرد.

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی با ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند. دکتر فرخی در سال ۱۳۶۴ از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال ۱۳۷۴ رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید. در سال ۱۳۸۴ دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را به پایان رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *