دکتر بهزاد فرخی

پروتز سینه مدل گرد چیست و چه مزایایی دارد؟

پروتز-سینه-گرد

پروتز سینه مدل گرد، یکی از مدل های پروتز پرطرفدار در بین خانم ها می باشد. نام دیگر پروتز سینه گرد پروتز راند می باشد. در جراحی پروتز سینه با توجه به سلیقه بیمار و نظر جراح مدل پروتز سینه انتخاب می شود. حال در ادامه این مقاله به طور کامل به این روش عمل زیبایی برای سینه خواهیم پرداخت و مزایای این روش، کاندیداهای آن و‌‌‌… را ذکر خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید پروتز سینه گرد چیست و چه مزایا و معایبی دارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید…

پروتز-گرد

پروتز سینه مدل گرد چیست؟

 پروتز سینه مدل گرد، از انواع مدل پروتز سینه است که برای برجسته کردن و فرم دهی سینه استفاده می شود. پروتز یا ایمپلنت هایی که برای جراحی پروتز سینه به کار گرفته می‌شوند دارای تنوع جنس هستند از جمله پروتز های حاوی سالین، پروتز ثابت و پروتز با سیلیکون می باشد. در پروتز گرد از مایع سیلیکون یا سالین برای پر کردن سینه ها استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت که این دو نوع پروتز یعنی قطره اشکی و گرد، دو نوع پروتز برای جراحی زیبایی سینه هستند، اما اینکه کدام یک را انتخاب کنید اولاً به تصمیم خود شما و دوما به تشخیص جراح متخصص بستگی دارد و مسئله ای که در رابطه با این موضوع مهم است این است که پزشک متخصص باید عکس های قبل و بعد از انجام این دو نوع پروتز را به بیمار نشان دهد و طبق انتخاب و تشخیص شما و خودش یکی از این دو را به کار گیرد.

پروتز-سینه-مدل-گرد

مزایای پروتز سینه مدل گرد

جراحی پروتز سینه مدل گرد نسبت به روش جراحی قطره اشکی دارای مزایای زیر است.

  • پروتز سینه گرد نسبت به دیگر پروتز از جمله پروتز قطره اشکی ارزان تر است.
  • این روش ظاهری شیک و گرد به سینه شما می دهد
  • داشتن قطر ها و اندازه های مختلف و مطابقت حداقل یکی از آن ها با بدن شما از دیگر مزایای پروتز سینهم دل گرد است.
  • از ویژگی های پروتز سینه گرد در مقایسه با پروتز قطره اشکی این است که در پروتز مدل گرد هنگامی که شخص به پشت دراز بکشند حالت طبیعی خود را حفظ می‌ کند، اما پروتزهای قطره اشکی تغییر حالت داده و ظاهری طبیعی به خود می گیرند.

برای بهره مند شدن از مزایای ذکر شده باید به بهترین دکتر پروتز سینه مراجعه کنید.

معایب پروتز سینه مدل گرد

  • یکی از معایب این روش در مقایسه با پروتز قطره اشکی داشتن خطر بیشتر برای انقباض کپسولی می باشد.
  • این پروتزها به اندازه پروتز قطره اشکی سفت نیست و بنابراین سینه هایی که دارای شکل  غده ای هستند را تغییر نمی دهند.

نکات مربوط به انتخاب پروتز سینه مدل گرد

  • در نظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی خود از جمله این نکات است.
  • انتظار خود از این عمل جراحی و اندازه فرم ظاهری که انتظار دارید پس از آن سینه های شما دارای آن باشند.
  • وضعیت ارتجاعی پوست سینه ها خود از دیگر نکات در انتخاب نوع  ماده  برای این روش پروتز است.
  • پذیرش خطرات احتمالی این عمل و جراحی
  • در نظر گرفتن سن خود برای انجام این عمل جراحی که باید حداقل ۲۲ سال باشد.

تفاوت پروتز سینه مدل گرد با پروتز سینه قطره اشکی

در ادامه به بررسی تفاوت های پروتز سینه مدل اشکی با پروتز سینه گرد می پردازیم:

  • در پروتز مدل سینه گرد هیچ گونه ناهمگونی و تغییراتی در سینه به وجود نمی‌آید و نیاز به جراحی مجدد را در فرد ایجاد نمی کند اما در نوع قطره اشکی ممکن است بچرخد و ظاهری نامتقارن در پستان فرد ایجاد کند.
  • پروتز سینه گرد در مقایسه با پروتز قطره اشکی تو پرتر و بزرگتر است و زیبایی بیشتری به سینه شما می دهد.
  • تفاوت دیگر در مورد این دو روش این است که مدل گرد جهت عمل های جراحی اصلاحی مناسب است و ایراد عمل جراحی قبلی را برطرف می کند اما پروتز  اشکی برای افرادی که دچار افتادگی و یا دفورمیتی پستان هستند، مناسب می باشد.
  • مورد آخر این که پروتز گرد برای افرادی با سینه های نرم و دارای شکل اولیه بهتر است و پروتز اشکی برای افرادی بهتر است که دارای سینه های تخت با پوشش نرم هستند، مناسب می باشد.

یکی از جراحانی که به خواسته و علایق بیماران خود توجه ویژه ای دارد دکتر بهزاد فرخی است. این پزشک یکی از بهترین جراحان برای انجام جراحی های زیبایی پستان می باشد که می‌ توانید از وجود او در رابطه با عمل جراحی پروتز سینه مدل گرد کمک بگیرید.

تفاوت-پروتز-سینه-گرد-و-قطره-اشکی

بهترین کاندیدا برای جراحی پروتز سینه گرد

این نوع پروتز گزینه ای عالی برای بسیاری از خانم ها است. همچنین کسانی که فرم سینه های افتاده و رو به پایین دارند، می توانند با انجام این عمل جراحی سینه های خود را به حالت طبیعی بازگردانده و از فرم آن ها لذت ببرنند.

مورد دیگر اینکه کسانی که دارای سینه نامتقارن هستند و یا سینه های کوچک دارند می توانند از این نوع پروتز سینه استفاده کنند. از دیگر افرادی که از این روش می‌ تواند استفاده کند کسانی هستند که بر اثر بیماری هایی مانند سرطان مجبور شده اند، سینه های خود را خالی کنند. علاوه بر موارد فوق افرادی که به دلیل افزایش سن سینه های آن دچار شل شدگی شده است می توانند از جراحی پروتز سینه گرد بهره مند شوند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی پروتز سینه مدل گرد پرداختیم و مزایا و معایب، نکات مربوط به انتخاب آن و بهترین کاندید های برای انجام این عمل جراحی را ذکر کردیم. در پایان لازم است که به شما عزیزان توصیه کنیم جهت انجام هر دو روش پروتز سینه گرد و پروتز قطره اشکی به مطب دکتر بهزاد فرخی مراجعه کنید و از تخصص وتجربه بالای ایشان جهت انجام این عمل زیبایی بهره مند شوید.

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی با ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند. دکتر فرخی در سال ۱۳۶۴ از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال ۱۳۷۴ رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید. در سال ۱۳۸۴ دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را به پایان رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *