دکتر بهزاد فرخی

لیپوماتیک کمر و پهلو

لیپوماتیک یکی از روش های نوین برای لاغری است که می تواند تاثیرات به سزایی در تناسب اندام شما داشته باشد . لیپوماتیک از روش های بیرون کشیدن چربی بدن می باشد که بدون هیچ عارضه و نقاهت طولانی می تواند حجم قابل توجهی از چربی های بدنتان را کاهش دهد.

در رابطه با ایجاد فرم دهی به اندام های بدن نیز می توان از لیپوماتیک استفاده نمود . لیپوماتیک این امکان را به شما می دهد که در زمان بسیار کم و سریع چربی های قسمت های مختلف بدن را خارج کرده و بعد از آن به محل جدید تزریق نمایید.

لیپوماتیک پهلو و کمر

انتقال چربی در لیپوماتیک 

این امکان بسیار فوق العاده در لیپوماتیک باعث می شود که شما هم زمان با تخلیه چربی از شکم و پهلو هایتان ، چربی های بیرون کشیده شده را به باسن و یا سینه و یا سایر اندام هایی که نیاز به افزایش حجم دارند تزریق نمایید . انتقال یا پیوند چربی در این روش بسیار ایده آل است و می توان با عنوان پیکر تراشی اندامی زیبا و خوش فرم را در اختیار داشته باشید.

یکی از مهم ترین مزایای لیپوماتیک کاهش قابل توجه چربی از نواحی کمر و پهلو می باشد . همانطور که میدانید لاغری موضعی در نواحی پهلو و کمر بسیار دشوار است و چه بسا بسیاری از افراد با رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات سخت ورزشی هم نمی توانند چربی های پهلو و یا کمر را از بین ببرند .

از مزایای ویژه ی لیپوماتیک این است که بدون ایجاد بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی می تواند چربی های مزاحم در ناحیه پهلو و یا کمر را از بین ببرد.

لیپوماتیک پهلو

پهلو ها اعضای بسیار مهمی در تناسب اندام هستند که با بزرگ شدن ، می توانند ساختار و ترتیب اندام را بهم ریخته نمایند . بزرگی پهلوها می تواند ناراحت کننده باشد و البته اگر این چاقی پهلو در افرادی با اندام لاغر نیز وجود داشته باشید می تواند مشکل ساز شود .

زیرا داشتن اندامی تقریبا زیبا با وجود پهلوهای بزرگ و بیرون زده جلوه ی خوبی ندارد . از طرفی برخی از افراد تمایلی به لاغر شدن در سایر نواحی بدن ندارند و تنها می خواهند با کاهش میزان چربی پهلو ها فرم بهتری به اندامشان بدهند.

برای رسیدن به این هدف می توان از لیپوماتیک پهلو استفاده کرد ، با ایجاد یک شکاف بسیار کوچک در پشت پهلو ها ،میله ی نازکی که به دستگاه لیپوماتیک متصل است ، وارد بدن می شود و با ایجاد ارتعاش و لرزش چربی های این ناحیه را میشکند و به صورت همزمان بیرون می کشد .

این روش در دو طرف پهلو ها انجام می شود و فرم ایده آل به صورت هم زمان به پهلو ها داده می شود . چربی ها به صورت کامل از بدن بیرون کشیده می شوند و به این ترتیب شما با اندام جدید همراه خواهید بود .

مقالات دیگر: لیپوماتیک شکم معجزه لاغری بدون بازگشت

لیپوماتیک کمر 

این جراحی می تواند به صورت هم زمان با کاهش چربی های کمر نیز همراه باشد. همانطور که می دانید چاقی کمر که در پشت سینه ها وزیر بغل دیده می شود می تواند فرم آویزان و نا فرمی را ایجاد نماید که نازیبایی خاصی در اندام دیده می شود .

بدین ترتیب می توانید با ایجاد تغییرات و البته کاهش چربی در این ناحیه کمر باریک تر و فاقد چربی را در اختیار داشته باشید . این جراحی بسیار ساده خواهد بود و زمان بسیار کمی را برای انجام نیاز دارد. برای این جراحی نیازی به بیهوشی عمومی نیست و این اقدام با بی حسی موضعی قابل انجام است .

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی با ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند. دکتر فرخی در سال ۱۳۶۴ از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال ۱۳۷۴ رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید. در سال ۱۳۸۴ دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را به پایان رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *