دکتر بهزاد فرخی

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیفت صورت و گردن

زیبایی و جوانی یکی از بهترین موهبت هایی است که هرکسی می تواند از آن برخوردار باشد. متاسفانه زمانی که افراد این نعمت بزرگ را دارند متوجه عمق ارزشمندی آن نیستند اما پس از انکه آن را از دست دادند از خوابی عمیق بیدار می شوند و تلاش می کنند به همان وضع و شرایط بازگردند امروزه علم پزشکی توانسته است که با جدید ترین و علمی ترین متدها در کنار افراد متقاضی بایستد و پاسخ گوی خوبی برای این دسته از افراد باشد.

جراحی لیفت صورت و گردن

در چند ساله اخیر تمهیداتی متنوع اندیشیده شده است که بتوانند روش هایی با کمترین خطر و بالاترین بازدهی به پیش بگیرند و به ارائه خدمات پزشکی و زیبایی بپردازند. یکی از این روش هایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود لیفت صورت و گردن می باشد. در این مقاله به طور اجمالی بدین روش نوین خواهیم پرداخت تا عزیزان آشنایی داشته باشند و در صورتی که مایل بودند در صدد کسب اطلاعات دقیق تر برآیند.

جراحی لیفت صورت و گردن چگونه انجام می شود؟

متاسفانه پوست و حالت چهره برخی افراد در اثر عوامل مختلفی از حالت جوانی و شادابی گذشته تغییر حالت داده و دچار مشکلاتی می شود.

عواملی که باعث می شود پوست و صورت افت زیبایی را تجربه کند:

  • ژنتیک : وراثت می تواند عامل مهمی باشد بر اینکه افراد خیلی زودتر از انکه باید دچار پیری در نواحی پوستی شوند.
  • عوامل محیطی : عوامل محیطی شامل شرایط جغرافیایی می شود که برای مثال کسانی که در نواحی خیلی گرمسیر و یا در نواحی خیلی سردسیر زندگی می کنند ممکن است مشکلاتی را در نواحی پوستی داشته باشند.
  • رژیم های غذایی : استفاده از غذاهایی که ممکن است ارزش غذایی بالایی نداشته باشند می تواند در کیفیت پوست افراد منجر به بروز مشکلاتی شود.
  • سبک زندگی خطرناک : الگوی ساعات بیداری و خواب افراد و میزان ساعات خواب افراد از عوامل مهمی هستند که زیبایی افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
  • بالا رفتن سن: این عامل که جز طبیعی ترین عوامل است در همه افراد مشترک است.

کلیک کنید: بهترین جراح پلاستیک در تهران

مزایای جراحی لیفت صورت و گردن

  • از بین بردن خطوطی که در نواحی دور چشم و زیر پلک زیر چشم اتفاق افتاده است.
  • محو کردن خطوطی که در ناحیه کناری و زیر لب اتفاق افتاده است.
  • بهبودی وضعیت شل شدگی و افتادگی پوست
  • خطوطی که در ناحیه پیشانی رخ داده است
  • خطوطی که بین دو ابرو اتفاق افتاده است و به اصطلاح خط اخم گفته می شود.
  • چروکی و افتادگی در ناحیه گردن افراد را از بین می برد.

سخن پایانی:

در انتها می خواهیم به همراهان مان هشداری دهیم. به جهت آنکه همواره در تلاش بودیم، هستیم و خواهیم بود اطلاعات درست و قضاوت های منصفانه ای داشته باشیم، قصد داریم هشدار همیشگی مان را تکرار کنیم که عزیزانی که تصمیم دارند از این روش برای زیباسازی و جوانسازی پوست و صورت خود استفاده کنند حتما توجه داشته باشند که با حتما با بهترین جراح لیفت صورت مشورت کنند و از جزئیات دقیق این عمل زیبایی آگاهی بیشتری داشته باشند و بعد در جهت اقدام جدی حرکت کنند.

در آخر آنکه حتما به رزومه پزشکی که قرار است این عمل را برای شما انجام دهد توجه کنید و یقین حاصل کنید که پزشک تجربه های موفقی در این زمینه داشته است. کم نبودند مراجعینی که به علت عدم مهارت و توانایی پزشک شان دچار مشکلاتی شدند که صرفا بازگشت وضعیت عادی شان را می خواستند.

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی

دکتر بهزاد فرخی با ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند. دکتر فرخی در سال ۱۳۶۴ از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال ۱۳۷۴ رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید. در سال ۱۳۸۴ دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را به پایان رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *